måndag 5 januari 2009

Tur & retur värmland!


jojo
Åkte till Baggerrud efter några dagars övertalning av min älskade.. (han är där med 30 andra fisketeam för tävlingen "jullaxen")Tog med mig Ismo
Denna bild från resan (i bilen på väg dit) är nog den enda rumsrena men det var en mycket trevlig tripp!
Längesedan jag skrattade så mycket!
Från Laxsoppa till uppskattat luciatåg....
Tack för en tevlig kväll, Kai, Timo, Robban,Robban, mfl.
Å ... kommer hem lite hängig efter en lång natt, då kommer en vän hit och organiserar och sorterar min garderob! (typ stans rörigaste)Tusen Tack!!!

2 kommentarer:

  1. Hej kajsa! Det är ju jag och robban som ska tacka för att du kom och förgyllde helgen för oss.En sak är ju säker...jag kommer inte heller ihåg sist jag skrattade så här mycket. Dessutom har ju begreppet laxsoppa fått en helt ny innebörd. Gubben din ska till trosa och laga fisksoppa nån gång..skriv upp det! Hälsa från mig! Mvh Robban Krantz

    SvaraRadera